„Infrastruktura železnice Srbije“ sa konzorcijumom Instituta „Mihajlo Pupin“ i „Telefonkabl“ potpisala ugovor o rehabilitaciji elektrotehničke infrastrukture na Koridoru 10, vredan oko tri i po miliona evra

„Infrastruktura železnice Srbije“ potpisala je sa konzorcijumom domaćih kompanija, koji čine Institut „Mihajlo Pupin“ i „Telefonkabl“, ugovor o rehabilitaciji i modernizaciji elektrotehničke infrastrukture na prugama međunarodnog železničkog Koridora 10.

Ugovor su potpisali generalni direktor „Infrastrukture železnice Srbije“ dr Miroljub Jevtić i u ime konzorcijuma dr Vladan Batanović, pomoćnik direktora Instituta „Mihajlo Pupin“.

-Vrednost ugovora je oko 3 miliona 488 hiljada evra, a njime je obuhvaćena rehabilitacija elektrotehničke infrastrukture na prugama železničkog čvora Beograd i deonicama Stara Pazova – Šid, Resnik – Lapovo i Mala Krsna – Velika Plana. Sredstva su obezbeđena iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj, a predviđeni rok za realizaciju ugovorenih radova je 400 dana, – rekao je nakon potpisivanja ugovora Miroljub Jevtić, generalni direktor „Infrastrukture železnice Srbije“.

Čitajte dalje

Predstavnici „Infrastrukture železnice Srbije“ a.d. učestvovali na sastanku CER Radne grupe asistenata

U Parizu, 7. novembra, održan je redovan sastanak CER Radne grupe asistenata, kao jedne od ključnih radnih grupa u okviru Zajednice evropskih železnica i infrastrukturnih kompanija (CER), čiji je „Infrastruktura železnice Srbije“ a.d. aktivan član.

Ključna tema sastanka bio je politički plan ove organizacije. Reč je o važnom dokumentu CER u kome se nalaze sve aktivnosti koje ova organizacija planira da preduzme u cilju lobiranja za interese železničkog sektora u periodu od 2019-2024. Učesnici sastanka su imali prilike da daju svoje sugestije, kako bi se odredili prioriteti za koje je neophodno da se CER posebno založi pred institucijama Evropske unije.

Čitajte dalje

Novi železnički red vožnje od 9. decembra, tokom 2018. godine brzina vozova povećana na 220 kilometara srpskih pruga

-Skupština „Infrastrukture železnice Srbije“ usvojila je odluku i donela novi železnički Red vožnje, koji će početi da važi 9. decembra 2018. godine i trajati do 14. decembra 2019. godine. U novi red vožnje u odnosu na dosadašnji ulazi se sa povećanim brzinama na 220 kilometar srpskih pruga, što je rezultat velikih investicija koje je Vlada Republike Srbije pokrenula na srpskim železnicama, kao i obnove regionalnih pruga u Srbiji. Puštene su u rad pruge Šabac – Loznica – Brasina, Novi Sad – Orlovat – Zrenjanin i Požarevac – Majdanpek, a u završnoj fazi je rekonstrukcija pruga Pančevo – Orlovat, Mala Krsna – Požarevac i Predejane – Džep, – izjavio je generalni direktor „Infrastrukture železnice Srbije“ Miroljub Jevtić.

„Infrastruktura železnice Srbije“ u novom redu vožnje povećala je broj trasa vozova koje su dodeljene operaterima u putničkom i robnom saobraćaju na 1.811, za 15 odsto više nego do sada, što je rezultat investicionih radova na železničkoj infrastrukturi i obnove regionalnih pruga.

Čitajte dalje

Uspostavljanje redovnog saobraćaja na barskoj pruzi danas u 16.00 sati

Redovan železnički saobraćaj na barskoj pruzi, na deonici od Užica do Vrbnice, odnosno do granice sa Crnom Gorom biće uspostavljen danas, u subotu, 24. novembra u 16.00 sati.

„Infrastruktura železnice Srbije“ danas je završila sanaciju 116 kilometara koloseka između Užica i granice sa Crnom Gorom, kao i kontrolni pregled na ovoj deonici barske pruge.

Železnički saobraćaj na ovom delu barske pruge bio je u prekidu od 21. novembra u jutarnjim satima iz bezbednosnih razloga, jer su šine na pojedinim mestima ove deonice bile zamašćene, što je otežavalo redovan saobraćaj vozova. 

Završena sanacija barske pruge, u toku kontrolni pregledi, uspostavljanje saobraćaja očekuje se tokom popodneva

„Infrastruktura železnice Srbije“ završila je danas, u subotu, 24. novembra, tokom prepodneva sanaciju 116 kilometara koloseka  na barskoj pruzi, na deonici od Užica do granice sa Crnom Gorom.
U toku su kontrolni pregledi na ovoj deonici barske pruge, kako bi se utvrdilo da su stvoreni  uslovi za bezbedno funkcionisanje železničkog saobraćaja.
Uspostavljanje redovnog železničkog saobraćaja na barskoj pruzi očekuje se danas u popodnevnim satima.

Železnički saobraćaj između Užica i Priboja i dalje u prekidu, u toku osposobljavanje za saobraćaj ovog dela barske pruge

Železnički saobraćaj između stanica Užice i Priboj i dalje je u prekidu, nakon što je „Infrastruktura železnice Srbije“ jutros iz bezbednosnih razloga obustavila saobraćaj vozova na ovoj deonici barske pruge, jer su šine na pojedinim mestima bile zamašćene, što je otežavalo redovan saobraćaj vozova.

Stručne službe „Infrastrukture železnice Srbije“ su na terenu i rade na osposobljavanju za saobraćaj ovog dela barske pruge. Očekuje se da železnički saobraćaj između Užica i Priboja bude uspostavljen u toku noći.

Prema prvim procenama stručnih službi „Infrastrukture železnice Srbije“ do zamašćenja šina došlo je kada je zbog jake kiše iz otvorenih teretnih vagona koji su saobraćali ovim delom barske pruge iscurila smesa materijala koji su u njima bili prevoženi.

Završena rekonstrukcija pruge Požarevac – Majdanpek

„Infrastruktura železnice Srbije“ završila je rekonstrukciju devedeset kilometara pruge Požarevac – Majdanpek 21. novembra 2018. godine, u predviđenom roku i na vreme kako je i planirano.

Nakon završene rekonstrukcije, pruga Požarevac – Majdanpek osposobljena je za brzinu od 80 kilometara na sat u putničkom, odnosno 60 kilometara na sat u teretnom železničkom saobraćaju, kao i za osovinsko opterećenje od 22 i po tona po osovini.

Video snimke rekonstruisane  pruge možete preuzeti ovde

Čitajte dalje