Радови на поправци контактне мреже одвијају се у складу са саобраћајном ситуацијом на прузи, тако да кашњења путничких возова између Београда и Новог Сада буду што мања.
Радови у железничкој станици Инђија захтевају да у контактној мрежи изнад пруге буде искључен напон, па је те радове могуће изводити само ноћу, када нема путничких возова. Током претходне ноћи дежурне екипе железнице замениле су око 1,1 км контактног проводника, док наредне ноћи предстоји замена још око 1,4 км носећег ужета.
Упоредо са тим, дежурне екипе изводе припремне радове и радове на поправци контактне мреже између Инђије и Бешке.
Према проценама са терена, железнички саобраћај између Београда и Новог Сада и током данашњег и сутрашњег дана одвијаће се само по једном, десном колосеку ове пруге.