Многи од ових објеката биће обновљени по први пут након дужег временског периода, због чега су руинирани и у изузетно лошем стању. Реч је о железничким објектима који нису обухваћени најзначајнијим инфраструктурним пројектима или изградњом брзе пруге. Обновом ових железничких станица, поред осталог, биће обухваћена санација фасада, кровова, столарије и браварије, сређивање инсталација и мокрих чворова, као и други унутрашњи и спољни радови.
На тај начин Инфраструктура железнице Србије наставља са пројектом уређења железничких станица у Србији који је започела 2023. године. Тако је ове године већ успешно реконструисано 27 железничких станица широм Србије, а у тај посао инвестирано је око 280 милиона динара.
Цео пројекат био је подељен на четири целине у зависности од приоритета и територијалне заступљености.
Тако су се у првој партији нашле станице Ћуприја, Прахово, Матарушка Бања, Јошаничка Бања, Црвени Крст (Ниш) и станица Ниш. У другој партији обновљене су железничке станице у Качареву, Овчи, Јајинцима, затим станица у Пожаревцу и Оперативни центар у овом граду, као и станица Сопот Космајски. У оквиру треће партије обновљене су станице у Сенти, Бајмоку, Петровцу – Гложану, Раткову, Путинцима, Дебељачи и Томашевцу. Чак осам станица нашло се у четвртој партији: Шабац, Лозница, као и шест станица на подручју секције Ужице – Ластра, Ражана, Косијерић, Каленић, Ужице теретна и Пријепоље.
Највеће појединачне инвестиције ове године у реконструкцију биле су железничке станице Ћуприја (30,1 милион динара), затим Сента (26,4 милиона динара), Пријепоље (21,3 милиона динара), Пожаревац (18,3 милиона динара), Бајмок (16,4 милиона динара), Шабац (16 милиона динара) и Томашевац (15,1 милион динара).