Због тога аутоматски путни прелази на овој прузи у Белом Потоку, Врчину, Малом Пожаревцу, Дражњу, Умчарима и Живковцу још увек нису стављени у функцију и сматрају се необезбеђеним. Путни прелаз у станици Јајинци се укида и друмска возила ту не могу прећи преко пруге.
У функцији су по један аутоматски и механички путни прелаз у Коларима, као и аутоматски путни прелаз у Раљи.
„Инфраструктура железнице Србије“ зато апелује и упозорава све учеснике у друмском саобраћају да на путним прелазима између Јајинаца и Мале Крсне возе пажљиво, буду опрезни и поштују прописе и вертикалну друмску сигнализацију.
Ово је посебно значајно ако се има у виду да се железнички саобраћај између Јајинаца и Мале Крсне није одвијао пуне три године. Наиме, радови на реконструкцији пруге Јајинци – Мала Крсна почели су 30. маја 2019. године, а одвијали су се у условима потпуне обуставе железничког саобраћаја на овом делу нишке железничке магистрале.
Извођач радова на реконструкцији и модернизацији пруге Јајинци – Мала Крсна је конзорцијум француске компаније „Колас“ и српске „Енергопројект нискоградња“. Радовима је била обухваћена реконструкција укупно 68,8 километара колосека, грађевинске инфраструктуре и електротехничких постројења, од чега је дужина саме деонице 59 километара, а станичних колосека 9,8 километара. Уговором су били обухваћени и радови у осам станица, шест стајалишта, три тунела и на два моста. Уговорена вредност посла износила је 39,2 милиона евра, од чега је вредност радова на прузи Јајинци – Мала Крсна износила 30,3 милиона евра, док је реконструкција железничке инфраструктуре у станици Мала Крсна износила 8,9 милиона евра. Финансирање је обезбеђено из кредита Европске банке за обнову и развој.
Радови у железничкој станици Мала Крсна завршени су и станица пуштена у рад у септембру 2021. године.