На срећу, ова жена је преживела, али се овакве ситуације готово по правилу завршавају трагично и неко настрада.
„Инфраструктура железнице Србије“ зато још једном упозорава да се пруга прелази само на местима где је то омогућено и дозвољено, како би се сачували људски животи и безбедност железничког саобраћаја. Ово посебно важи за брзу пругу Београд – Нови Сад, где возови саобраћају великом брзином и где нису предвиђена никаква укрштања пруге и пута, нити било каква непредвиђена заустављања воза током вожње. Воз који саобраћа брзином од 200 км/сат не може тренутно да се заустави чак и када машиновођа опази некога на прузи, нити може да скрене са пруге. Особе које на овај начин непромишљено и неодговорно крену да прелазе преко шина готово увек погину на лицу места. Да не говоримо о томе да то може при великој брзини да се угрози и безбедност путничког воза и свих путника у њему.
Зато је несхватљиво да било ко покушава да пређе преко шина, ризикујући на тај начин свој и животе путника у возу који јури 200 км/сат, а да својим ближњима нанесе ненадокнадив губитак. Због неколико секунди или минута журбе, на овај начин губе се људски животи. Нема и не сме да постоји разлог због кога ће било ко да прелази преко брзе пруге и тако изгуби свој живот!
Брза пруга Београд – Нови Сад великим делом је ограђена, изграђено је преко сто објеката (подвожњаци, надвожњаци, вијадукти, галерије, потходници, пропусти) како би се избегла укрштања пруге и пута, постављен је видео надзор дуж целе деонице, а појачано је и физичко-техничко обезбеђење. Све што је могло да се уради како би се очувала безбедност и сачували људски животи на брзој прузи урађено је.
Међутим, само ако сви поштују упозорења дуж пруге, уколико не прелазе колосеке где то није дозвољено, уколико не угрожавају себе и друге покушавајући да уместо потходником „само претрче“ преко шина, можемо заједно да сачувамо људске животе.
Од 1. маја брзом пругом између Београда и Новог Сада возови ће свакодневно саобраћати 64 пута, од чега „Соко“ који нигде не стаје и јури 200 км/сат чак 27 пута. То значи да ће свакога сата и по неколико пута возови пролазити брзом пругом. И зато свака неопрезност и неодговорност на прузи могу да се заврше трагично и да неко настрада.
„Инфраструктура железнице Србије“ зато поново упозорава, апелује и моли да се сви придржавају прописа, посебно на брзој прузи, да се не прелази и не претрчава преко шина, да се поштују ознаке дуж пруге, да се брза пруга прелази кроз потходнике, подвожање или надвожњаке, и да ни једна журба, ни један разлог не буду пречи од ваших живота.
Само на тај начин можемо заједно сачувати људске животе и безбедност железничког саобраћаја на брзој прузи између Београда и Новог Сада.