Након што је на благајни у железничкој станици Београд Центар купио возне карте, министар Момировић кренуо је из главне престоничке железничке станице у 7.35 сати редовним возом за Ужице.
Циљ путовања министра био је да се лично увери у квалитет путовања возом на овој изузетно фреквентној деоници барске пруге и да у разговору са путницима провери њихова искуства и задовољство железничком услугом, као и да обави контролу рада железничке компаније “Србија Воз”.
-Путовање возом мора да се врати у свест људи и мора додатно да се ради на промоцији услуга, функционалности и безбедности путовања овом врстом транспорта. У претходном периоду компанија „Србија Воз“ је модернизовала свој возни парк савременим Штадлер гарнитурама. Све је прилагођено комфору путника, чисто, пространо и модерно. Климе раде, тоалети су чисти, а ту је и бесплатна интернет конекција. Мој задатак је да промовишем српске железнице, локалне линије, као и будуће линије брзе пруге. Време је да се вратимо путовању возом, јер је оно најбезбедније и најјефтиније. Ево, трочасовно путовање од Београда до Косјерића је одмор за душу, возимо се кроз нашу прелепу Србију, у чистим вагонима, можемо на миру да читамо књигу, учимо или одмарамо. И то по цени од 1000 до 1500 РСД за повратну карту. Знате ли колико горива и живаца морате да потрошите да би дошли до Косјерића колима?“, рекао је министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструцтуре Томислав Момировић.
Он је нагласио да је у току највећи инвестициони талас у обнову српских железница и да је заустављено њихово пропадање.
„Људи су заборавили како су се некад возили возом и како је то најбољи и најбезбеднији начин путовања. Више од 40 година ништа није улагано у инфраструктуру Железнице и било је неопходно да председник Александар Вучић покрене највећи инвестициони талас у историји српске железнице. Ово сад је буквално нулта тачка по којој ћемо да меримо време у српским железницама. Градимо брзу железницу до Новог Сада и даље ка Будимпешти, али нисмо заборавили ни железничке линије по Србији. Планирамо набавку возова, који су способни да иду великим брзинама изнад 150 километара, али нисмо заборавили ни возове за мање брзине, који ће да саобраћају по Србији“, рекао је министар Момировић.
Према његовим речима, Влада Србије није запоставила ни путне правце у овај регион и чини све да га повеже на најмодерније аутопутеве, да освежи и реновира локалне и магистралне путеве и омогући грађанима да се безбедно возе својим аутомобилима.