Након Ниша, Новог Сада и Београда, Шурлан је са сарадницима обишао железничке објекте у Ужицу и Пожеги, као и запослене из „Инфраструктуре железнице Србије“ који раде у њима. Осим пословних просторија, руководство „Инфраструктуре железниџе Србије“ обишло је и железничке станице, као и телекоманду у Пожеги. Такође, генерални директор сусрео се са шефовима секција, организационих јединица и целина из Ужица, Пожеге, Ваљева, Краљева и Косова Поља. На овај начин, челници компаније информисали су руководство и запослене у ужичком железничком чвору са пословном политиком, али су се и на терену упознали са свакодневним функционисањем саобраћајног система, тешкоћама у раду и предлозима за унапређење, као и најзначајнијим активностима у наредном периоду на овој територији.
Поред генералног директора, железнички чвор Ужице обишли су и извршни директор за одржавање јавне железничке инфраструктуре Милутин Милошевић и менаџер за саобраћајне послове Марко Јеремић.
На састанку у Пожеги са руководством чвора разговарано је о функционисању саобраћаја и стању железничке инфраструктуре у овом делу Србије. Посебно је било речи о безбедности железничког саобраћаја, а анализирани су карактеристични ванредни догађаји, уз изражену потребу да се ислеђења у тим случајевима што брже завршавају. Учесници састанка истакли су да је неопходно подићи технолошку дисциплину на виши ниво.
Руководство компаније и чвора посебно су разговарали о тренутном ангажовању руске компаније РЖД Интернешнл на испитивањима и мерењима деонице пруге од Ваљева до Врбнице, као и предстојећој реконструкцији ове деонице барске пруге.
Такође, било је речи и о уређењу станичних објеката у овом делу Србије, а међу приоритетима су истакнути станица у Краљеву, где су радови започети и незавршени већ више година, али и у Овчар Бањи, због њеног туристичког значаја. Генерални директор упознао је руководство чвора са активностима које пословодство компаније води да се за те намене обезбеде додатна буџетска финансијска средства.
Руководство ужичког чвора информисало је генералног директора и са активностима на одржавању музејско-туристичке пруге „Шарганска осмица“, како би она спремно дочекала почетак нове сезоне.
И на овом састанку истакнут је проблем недостатка запослених у извршним службама, што отежава реализацију свакодневних послова на одржавању железничке инфраструктуре. Поред тога, као и у другим чворовима у Србији, истакнут је недостатак дрезина и лаке механизације за брже и ефикасније одржавање железничке инфраструктуре.
Посебно је било речи о проблемима са којима се сусрећу запослени који раде у Косовом Пољу и могућностима да се у постојећим условима пронађу што боља решења.