Станица Гајдобра: Ремонт колосека у завршној фази

Реконструкција колосека у станици Гајдобра је у завршној фази.

Радови у Гајдобри почели су 14. октобра 2019. године и до средине фебруара 2020. године завршени су радови на другом и трећем станичном колосеку, па је проценат извршена узимајући у обзир само станичне колосеке износи 98 одсто.

Поред тога, завршене су и четири скретнице, а у односу на цео обим радова на реконструкцији станичних колосека у Гајдобри урађено је око 74 одсто посла.

                                  

Планом је предвиђена реконструкција другог и трећег станичног колосека укупне дужине око 1,4 километра, као и око 500 метара отворене пруге испред улазне скретнице.

Током фебруара у току су били радови на замени и завршном машинском регулисању колосека, као и на замени скретница у станици Гајдобра, а преостали су још радови на око 300 метара па да се колосек повеже са старим делом пруге.

                                                      

Вредност посла износи 1,14 милиона евра, а средства из сопствених извора обезбеђује „Инфраструктура железнице Србије“.

Реконструкцијом станичних колосека у Гајдобри брзина возова биће повећана са 20 на 50 у теретном и 80 километара на сат у путничком саобраћају, док ће осовинско оптерећење бити са 16 повећано на 22,5 тона по осовини. На тај начин, безбедност саобраћаја, као пропусна моћ пруге Нови Сад – Богојево биће подигнути на виши ниво.

                                                        

У оквиру реконструкције станичних колосека на прузи Нови Сад – Богојево, радови се одвијају у четири станице, и то у Гајдобри, Футогу, Каравукову и Оџацима. Укупна вредност радова у све четири станице је 5,7 милиона евра, а поред реконструкције девет и по километра колосека, биће замењена и 31 скретница.

                 

Ови радови су изузетно значајни, јер ће пруга Нови Сад – Богојево представљати алтернативни железнички правац када због изградње пруге за велике брзине саобраћај буде обустављен између Новог Сада и Суботице.

Posted in Вести.