Ванредна ситуација!

Nothing Found

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Вести

Најновије активности Друштва

Успешно завршена обука заваривача шина на брзим пругама

У оквиру пројекта брзе пруге у Србији у „Инфраструктура железница Србије“ организовала је оспособљавање запослених заваривача по најновијем европском стандарду ЕН 14730-2:2021.Обука је обављена током претходна два дана у железничкој станици Ресника, а лиценце за заваривање шина на пругама за брзине до 300 километара на сат добило је шест заваривача „Инфраструктуре железнице Србије“.

Сигнали (РТВ 1): Соколов лет

-Улагање у саобраћајну инфраструктуру на локалном , покрајинском и републичком нивоу је предуслов бржег развоја друштва и за то су нам потребна огромна средства али и стратегије развоја и краткорочни али и дугорочни планови .Пуштање у рад деонице брзе пруге Београд Нови Сад најбоље потврђује тезу да је саобраћај жила куцавица сваке развијене државе,  истакнуто […]

Након  срећом  избегнуте трагедије у Тошином бунару  „Инфраструктура железнице Србије“  поново упозорава  и апелује:    Не прелазите преко колосека брзе пруге Београд – Нови Сад за  200 км/сат, како не бисте настрадали и угрозили воз и путнике

 „Инфраструктура железнице Србије“ поново упозорава грађане и апелује да не прелазе преко колосека на брзој прузи Београд – Нови Сад на местима где то није дозвољено, како не би угрозили своје животе и безбедност целокупног железничког саобраћаја на овом правцу где возови саобраћају брзином од 200 километара на сат.             У железничком стајалишту Тошин бунар, […]

Од 1. маја нови ред вожње на брзој прузи Београд – Нови Сад, дневно 64 поласка

Од 1. маја на брзој прузи Београд Центар – Нови Сад важи нови ред вожње, по коме ће дневно између ова два града возови саобраћати дневно чак 64 пута. Подсећамо да је до краја априла на овој деоници било 40 полазака, што значи да је њихов број на брзој прузи између Београда и Новог Сада […]

На градилишту брзе пруге Нови Сад – Суботица, у току демонтажа колосека и контактне мреже

У оквиру радова на изградњи брзе пруге Нови Сад – Суботица, до сада је на овој деоници демонтирано око 12 километара колосека, као и око 37 километара водова контактне мреже, а уклоњени су стубови контактне мреже у дужини од око 31 км пруге. Почев од 7. априла 2022. године, када је у потпуности обустављен железнички […]

„Инфраструктура железнице Србије“ потписала уговор о продаји 40 хиљада тона секундарних сировина, са планираним приходом од 1,83 милијарде динара

“Инфраструктура железнице Србије“ потписала је уговор о продаји секундарних сировина, са планираним приходом од 1,83 милијарде (1.830.000.000) динара. „Инфраструктура железнице Србије“ потписала је уговор о продаји секундарних сировина са компанијом „Metalfer Steel Mill“ из Сремске Митровице, у заједничкој понуди са фирмом „Eko Unija SN“ из Старе Пазове. Текст Уговора о купопродаји материјала придобијеног у процесу […]

У Батајници нова станична зграда на брзој прузи

У београдском насељу Батајница изграђена је нова железничка станица, у оквиру реализације пројекта брзе пруге између Београда и Новог Сада. Пре почетка радова на изградњи пруге за брзине од 200 километара на сат, железничка станица у Батајници била је у најлошијем стању, па је донета одлука да се уместо њене реконструкције, изгради потпуно нови објекат. […]

На барској прузи због делова контактне мреже лагане вожње и кашњења путничких возова

Због крађе делова контактне мреже изнад железничке пруге на деоници Београд – Ваљево, „Инфраструктура железнице Србије“ била је принуђена да на више места уведе лагане вожње, како би се очувало функционисање и безбедност саобраћаја. Тако сада на деоницама Барајево – Степојевац (у дужини од шест километра), Вреоци – Лазаревац (у дужини од 1,3 километра)  и […]