Педесетак радника на дневном нивоу и у време ванредног стања због корона вируса свакодневно ради на реконструкцији регионалне пруге Суботица – Сента. Упркос пандемији вируса КОВИД 19, радови на обнови ове пруге одвијали су се крајем марта и почетком априла. Реконструкција неелектрифициране, једноколосечне пруге дуге 38 и по километра улази у завршну фазу, а до сада је урађено око 80 одсто посла.
Током ванредног стања изводе се радови на замени постојеће колосечне решетке и машинском решетању колосека између Сенте и Богараша, као и на машинском регулисању колосека са допуном туцаника и заваривањем шина на деоници Ором – Богараш, а радови се одвијају и у станицама Сента, Ором и Богараш.
Радови су почели 19. априла 2019. године. Ова пруга је изузетно значајна, јер ће представљати један од алтернативних праваца док се буде градила пруга за велике брзине Нови Сад – Суботица.
Пруга Суботица – Сента изграђена је 1889. године и последњи пут је ремонтована двадесетих година прошлог века, дакле пре пуних сто година. Због тога је стање железничке инфраструктуре пре реконструкције било изузетно лоше, брзина возова износила је свега 10-20 километара на сат, а носивост пруге била је 16 тона по осовини.
По завршетку радова, брзина возова биће повећана на 80 километара на сат у путничком и на 60 километара на сат у теретном железничком саобраћају, а носивост пруге биће повећана на 22,5 тона по осовини.