Инфраструктура железнице Србије 8. марта 2024. године започела је реконструкцију овог објекта, а првобитно је било предвиђено да радови трају 60 дана.
Захваљујући интензивним радовима у протеклих месец дана и максималном ангажовању радника у тешким условима на самом мосту, као и повољним временским условима, читав посао завршен је дупло брже него што је то првобитно било предвиђено.
Радовима на реконструкцији 680 метара дугог моста преко Саве била је обухваћена замена 1.151 мостовских прагова, затим замена оштећених шина и колосечног прибора, као и замена две од укупно три дилатационе справе.
Вредност посла износи око 44 милиона динара, а радове изводи ЗГОП Нови Сад.
Радови су се одвијали свакодневно у периоду од 8 до 18 сати, када је пруга била затворена за саобраћај возова, док су железничке композиције пролазиле од 18 сати увече до 8 сати ујутру.
Последња реконструкција горњег строја на овом железничком мосту била је 1986. године, дакле пре готово пуне четири деценије.
По реду вожње, преко овог моста свакодневно саобраћа укупно десет путничких возова, а одвија се и теретни железнички саобраћај.
Србијавоз је у периоду током дана када је мост био затворен за саобраћај возова због извођења радова, за путнике између Шапца и Руме организовао аутобуски превоз на релацији Шабац – Платичево, док је за путнике из возова на релацији Београд Центар – Зворник аутобуски превоз био организован између Руме и Зворника.
Мост преко реке Саве у Шапцу је грађен од 1932. до 1934. године када је пуштен у саобраћај као железничко-друмски мост. Средином двадесетог века, након изградње друмског моста, на овом мосту је укинут друмски саобраћај и наставио је да функциуонише као железнички.