У оквиру радова биће уређено и шест путних прелаза на овој прузи, од којих је један у близини Лукићева асфалтиран, док је осталих пет на укрштањима са атарским путевима.
Радови су почели 20. фебруара 2024. године, а рок за реализацију читавог посла је 270 дана.
За девет месеци колико ће радови трајати на деоници Распутница 1 – Лукићево – Зрењанин Фабрика предвиђена је најпре демонтажа старог колосека, затим полагање нових шина и бетонских прагова, уградња потребне опреме на прузи, и најзад допуна туцаника, засторна призма, решетање и машинско регулисање колосека.
Након реконструкције, носивост пруге биће повећана, што ће омогућити боље и ефикасније одвијање теретног железничког транспорта, а безбедност саобраћаја биће подигнута на знатно виши ниво.
Радови свакодневно почињу у 8 и трају до 18 сати, током дневних затвора пруге за саобраћај возова на овој деоници.
Вредност радова је око 500 милиона динара, а инвеститор пројекта је Инфраструктура железнице Србије. Радове изводи новосадски ЗГОП.
Радови на овој деоници представљају наставак реконструкције пруге Нови Сад – Римски Шанчеви – Орловат – Зрењанин. Прошле године реконструисане су деонице Тител – Орловат и Орловат – Лукићево, у укупној дужини нешто више од 36 километара.
Последњи пут радови на овој прузи обављени су пре пуних шест деценија.