На састанку челника двеју железничких компанија било је речи о перспективама и плановима развоја инфраструктуре и овог вида саобраћаја на Коридору 10. Руководство Инфраструктуре железнице Србије упознало је госте из Северне Македоније са искуствима у вези са изградњом брзе пруге Београд – Нови Сад за брзине од 200 км/сат, као и са резултатима и ефектима који су реализацијом овог пројекта постигнути. Такође, било је речи и о наставку изградње брзе пруге од Новог Сада ка Суботици и даље ка Будимпешти.
Шурлан и Трифуновски разговарали су о прекограничној сарадњи управљача железничком инфраструктуром у Северној Македонији и Србији, као и о могућностима за њен развој.
Била је ово прилика и да се размене искуства о многим темама из пословања двеју железничких инфраструктурних компанија.
У оквиру радне посете Србији, делегација Инфраструктуре железнице Северне Македоније путовала је брзом пругом возом „Соко“ брзином од 200 км/сат и уверила се у квалитет, тачност и пријатност путовања железницом новом пругом између ова два града.
Поред тога, Трифуновски са својим сарадницима обишао је и радове на изградњи нове железничке станице Београд Центар у Прокопу, као и Телекоманду из које се прати и управља саобраћајем возова на брзој прузи Београд – Нови Сад. Такође, гости из Северне Македоније обишли су и радове на реконструкцији железничке станице у Новом Саду, која се обнавља у оквиру пројекта изградње брзе пруге Нови Сад – Суботица.
Руководство Јавног предузећа за железничку инфраструктуру Железнице Републике Северне Македоније изразило је све похвале за брзу пругу Београд – Нови Сад и путовање „Соколом“ на овој релацији, као и за остале пројекте модернизације железничке инфраструктуре у Србији, а посебно за нову главну железничку станицу у Прокопу, чија је изградња у завршној фази.
Осим великог железничког значаја, ова посета свакако је значајан допринос и развоју међусобне сарадње у региону.