Додатну потешкоћу на терену извођачима радова представљала је обавеза да цео посао обавља у условима редовног функционисања путничког и теретног саобраћаја на барској прузи, у периоду када није било возова. Тако су неимари радили у интервалима од по сат до сат и по времена, да би тек поподне имали дужи период од 13 часова до сумрака.
Радило се о изузетном сложеном послу, који је обухватио уклањање великих комада стена на дужини од скоро 60 метара, на овој деоници барске пруге. Дошло је до обрушавања стене изнад пруге, што је довело до пуцања ограде која је штитила пругу од камења и земље.
Безбедност у путничком и теретном саобраћају ни једног тренутка није била угрожна, а озбиљност ситуације захтевала је хитну реакцију што је „Инфраструктура железнице Србије“ у потпуности обавила.
Како се радило о неприступачном терену, површине чак 1.200 квадратних метара, прво је морао да буде очишћен од растиња и наноса камења. Сав метеријал се булдожером претоварао на теретни вагон којим се превозио и одлагао на другој локацији. keyslog.com На тај начин утоварено је више од 200 кубика земље, са косине дугачке више од 30 метара.
После завршетка овог дела посла уследила је замена поломљене ограде, бушење анкера, постављање заштитне мреже, утезање сајлама, као и тегова који треба да омогуће максималну безбедност на овој деоници.