Изведени су радови на уклањању постојећих прагова и коловозне решетке, постављени су нови прагови и колосечни прибор, обављена регулација саобраћаја, чиме је прелаз пуштен у промет. Последњи пут радови на овом путном прелазу, који се налази на изласку из железничке станице Параћин према Сталаћу и Нишу, изведени су пре скоро две деценије.
Прелаз је значајан због тога што се на њему одвија изузетно фреквентан саобраћај и то посебно теретни, јер се са једне стране налази центар града, а са друге насеље Жабаре.У близини се налазе бројни индустријски објекти, као и асфалтна база. Испред самог прелаза је раскрсница са три улице – Шумадијском, Франше Де Переа и Бранка Крсмановића.
Радници организационе целине за грађевинске послове из Параћина „Инфраструктуре железнице Србије“, који су обавили овај посао, почетком октобра реконструисали су и путни прелаз у селу Срезовац, на деоници нишке пруге између станица Ђунис и Корман на укршању са локалним путем. Постављени су су нови прагови, засторна призма, колосечни прибор, урађено виброрегулисање колосека и прелаз је отворен за саобраћај.
Колико „Инфраструктура железнице Србије“ посвећује пажњу уређењу путних прелаза и тиме даје допринос повећању безбедности у саобраћају, можда најбоље потврђује податак да су на нишкој прузи у кратко временском периоду претходно реконструисана још два путна прелаза. Тако је обновљен путни прелаз у селу Вртиште, који се налази између станица Грејач и Трупале. Претходно су завршени радови на аутоматском путном прелазу у Ћићевцу, који је оптерећен теретним саобраћајем што је узроковало његова оштећења.
Заједничко за све ове путне прелазе који су реконструисани је чињеница да су се због лошег стања преко одвијале такозване лагане вожње, а да је сада железнички саобраћај враћен на пројектовану брзину од 100 километара на час.