У железничким станицама Панчево Главна и Панчево Варош завршени су радови вредни око 1,7 милиона динара, а средства је наменски обезбедило Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, као сопствено учешће у подршци „Инфраструктури железнице Србије“ на плану реализације свих неопходних додатних активности на траси брзе пруге.
У железничкој станици Панчево Варош обновљена је чекаоница, надстрешница, део крова и тоалет за путнике. Урађени су молерско-фарбарски, столарски, браварски, лимарски и водоинсталатерски радови, поправљени су кров и врата, обављено је хобловање и чишћење, као и дезинфекција мокрог чвора, а опремљен је и тоалет за путнике.
Вредност изведених радова у станици Панчево Варош износи око 1,4 милиона динара.
Знатно мањи обим радова, али значајан за потребе путника и кориснике услуга, изведен је у железничкој станици Панчево Главна, где су реновирани чекаоница и тоалети. Урађени су молерско-фарбарски и водоинсталатерски радови, затим су санирани кров и врата, обављено је хобловање и чишћење и опремљени тоалети.
Обе панчевачке железничке станице налазе се на прузи Београд Центар – Вршац, а велики број возова који саобраћају на овој релацији, њихова тачност и поузданост, време путовања од око 1 сат и 45 минута, као и нови дизел-моторни возови који саобраћају, чине превоз возовима на овој деоници конкурентним и међу путницима изузетно траженим.
Наиме, кроз железничке станице Панчево Главна и Панчево Варош свакодневно пролази по шест возова из Београд Центра ка Вршцу и из Вршца ка главном граду. Из Панчево Главне се до Прокопа стиже за 27 минута, а из Панчево Вароши за 32-36 минута. Вршац је од станице Панчево Варош удаљен 67, а од Панчево Главне 77 минута вожње возом.
Због тога је реновирање две панчевачке железничке станице још значајније.
Приоритет у наредном периоду биће да се реновирани железнички објекти сачувају и заштите од нових оштећења, као и да се активности на реконструкцији железничких станица широм Србије интензивно наставе.
Након што је 2017. године модернизован постојећи и изграђен и електрифициран нови, други колосек на петнаест километара дугој прузи Панчевачки мост – Панчево Главна, планирано је и да се у наредним годинама реконструише и електрифицира 75 километара дуга пруга од Панчева до Вршца и државне границе са Румунијом.
На тај начин железнички транспорт у јужном Банату може да постане доминантан вид превоза у путничком саобраћају.