„Инфраструктура железнице Србије“ убрзано завршава инвестиционе радове на градњи пруге за велике брзине која пролази кроз територију града Новог Сада, уз велико ангажовање извођача радова руске компаније „РЖД интернационал“. Захваљујући овом интензивираном ангажовању, већина ових радова биће завршена пре предвиђених рокова, чиме ће грађанима Новог Сада бити олакшан пролазак саобраћајницама на којима су се изводили радови, уз истовремено повећање безбедности саобраћаја.
До краја фебруара предвиђено је, према обећању извођача радова „РЖД интернационал“, да се пусти у саобраћај и Темеринска улица, где се завршавају радови на реконструкцији надвожњака пруге за велике брзине. Надвожњак је дуг 35 метара, На овом надвожњаку убудуће ће се железнички саобраћај одвијати на три колосека, од којих ће два бити намењена за возове на прузи за велике брзине, док ће се један колосек као и до сада користи као индустријски колосек за потребе луке у Новом Саду. Пре реконструкције пруге саобраћај се одвијао на два колосека, што је условило да се у току радова постојећи надвожњак прошири за потребе још једног колосека. Новим уређењем надвожњака на три колосека саобраћај ће се одвијати на чврстој бетонској подлози на коју ће бити уграђени бетонски прагови. Припремни радови у Темеринској улици почели су крајем априла 2020, у време ванредног стања због пандемије корона вируса и нису прекидани, док је друмски саобраћај у прекиду од летос. Последњих месеци радови на надвожњаку су интензивирани, тако да ће уместо крајем марта, како се очекује саобраћај у овој такође веома прометној улици бити пуштен месец дана раније.
Поред ова два надвожњака, „Инфраструктура железнице Србије“ завршава радове и на преостала три објекта у Новом Саду, у оквиру градње пруге за велике брзине. Ускоро се очекује изградња моста у Улици Радоја Домановића, где су радови почели октобра 2020. Упоредо са овим радовима, завршава се и изградња два потходника у Улици Ђорђа Зличића и Карађорђевој.