Након што је прошле недеље обишао нишки железнички чвор и сусрео се са тамошњим руководством и запосленима, генерални директор Небојша Шурлан, са сарадницима, посетио је и Нови Сад. Пословодство „Инфраструктуре железнице Србије“ обишло је најпре железничку станицу Нови Сад, затим железничку станицу Нови Сад Ранжирна, и најзад пословну зграду железнице у новосадској улици Васе Стајића.
Осим што се на лицу места информисао о пословању друштва и функционисању саобраћаја у новосадском чвору, Шурлан је и овде искористио прилику да обиђе све запослене „Инфраструктуре железнице Србије“ у овим објектима. У разговору са запосленима, генерални директор упознао се са најактуелнијим темама њиховог свакодневног пословања, условима за рад, као и тешкоћама са којима се сусрећу.
Након обиласка, генерални директор Небојша Шурлан, извршни директор за одржавање јавне железничке инфраструктуре Милутин Милошевић и менаџер за саобраћајне послове Марко Јеремић разговарали су са шефовима секција и руководством новосадског чвора.
-У протеклом периоду успели смо да одржимо пругу, иако са мањком запослених и без довољно финансијских средстава. Безбедност железничког саобраћаја нам је апсолутни приоритет у функционисању и раду, и школовање извршног особља организујемо са тим циљем. Поштовање радне и технолошке дисциплине посебно је од значаја током радова на изградњи пруге за велике брзине у Новом Саду и даље ка Суботици, – истакло је пословодство компаније на овом састанку.
– Хоћу да донесем промену у приступу послу, да мењамо компанију. „Инфраструктура железнице Србије“ има сјајну будућност и ми морамо да се припремимо за то. Захваљујући средствима која су нам на располагању из међународних кредита, организоваћемо континуирану едукацију руководства компаније, како би развили менаџерске способности. Већ смо променили и приступ у јавним набавкама, а водимо активности и да обезбедимо додатна средства за одржавање железничке инфраструктуре, с обзиром на недостатак пара. Циљ нам је да ми радимо одржавање инфраструктуре, а да се реконструкција пруга реализује кроз пројекте, где ће ризик за реализацију посла преузети извођачи радова, – истакао је генерални директор Небојша Шурлан.
На састанку је било речи још и о предстојећим радовима на прузи ка Богојеву, затим о недостатку извршног особља и могућностима за запошљавање радника, о издавању пословног простора у Новом Саду, решавању питања старих и напуштених железничких објеката, као и путних прелаза на укинутим пругама. Посебно је било речи о обуци запослених који ће радити на будућој брзој прузи, нарочито када је о телекоманди реч.
Заједничка порука учесника скупа била је да ће новосадски железнички чвор и запослени одговорити свим задацима који пред њих буду постављени.