На путном прелазу Мајур, од како су 28. марта 2016. године постављени полубраници до данас, дакле за претходне три године, није забележен ни један ванредни догађај.
Пре него што је путни прелаз Мајур пре три године аутоматизован и постављени полубраници, на овом месту догодио се већи број ванредних догађаја и тешких несрећа, са повређеним и погинулим лицима.
Кад је реч о кваровима, у 2018. години, у периоду од седам месеци (јануар – март и септембар – децембар) када се нису изводили радови на прузи Шабац – Лозница и у стајалишту Мајур, на путном прелазу у Мајуру догодило се укупно 9 кварова.
Од тих девет кварова, само у два случају у питању је била грешка на уређају путног прелаза (неисправна сијалица, рестартован уређај), а поправка је у оба случаја трајала краће од по једног сата.
У два случаја до квара је дошло деловањем НН лица, а у пет случајева учесници у друмском саобраћају оштетили су уређај путног прелаза и поломили полубранике. У тих седам случајева, када је узрок квара било деловање НН лица и ломљење полубраника на путном прелазу у Мајуру, поправка рампи је трајала нешто дуже, и 10 до 15 дана.
Када је путни прелаз у режиму квара, на пругама „Инфраструктуре железнице Србије“, па самим тим ни на путном прелазу Мајур, није се догодио ни један ванредни догађај.
У ситуацији када је уређај путног прелаза у квару, прописане су процедуре које железничко особље стриктно поштује, уз појачан опрез и одговарајућу сигнализацију. То значи да се железничка композиција на овим местима, према утврђеним процедурама, зауставља пре путног прелаза, затим звучним сигналом упозорава на наилазак воза и тек када се машиновође увере да на прузи нема друмских возила, прелазе преко путног прелаза најмањом могућом брзином. На тај начин железнички саобраћај се редовно и безбедно одвија и на путним прелазима на којима су браници или полубраници у квару и не раде.
„Инфраструктура железнице Србије“ истиче да је у 2018. години оштећење браника и полубраника на пругама у Србији од стране учесника у друмском саобраћају забележено у чак 3.700 случајева, што је дупло више у односу на просек ранијих година, због чега стално апелујемо на учеснике у друмском саобраћају на поштовање прописа и сигнализације.