-Скупштина „Инфраструктуре железнице Србије“ усвојила је одлуку и донела нови железнички Ред вожње, који ће почети да важи 9. децембра 2018. године и трајати до 14. децембра 2019. године. У нови ред вожње у односу на досадашњи улази се са повећаним брзинама на 220 километар српских пруга, што је резултат великих инвестиција које је Влада Републике Србије покренула на српским железницама, као и обнове регионалних пруга у Србији. Пуштене су у рад пруге Шабац – Лозница – Брасина, Нови Сад – Орловат – Зрењанин и Пожаревац – Мајданпек, а у завршној фази је реконструкција пруга Панчево – Орловат, Мала Крсна – Пожаревац и Предејане – Џеп, – изјавио је генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије“ Мирољуб Јевтић.
„Инфраструктура железнице Србије“ у новом реду вожње повећала је број траса возова које су додељене оператерима у путничком и робном саобраћају на 1.811, за 15 одсто више него до сада, што је резултат инвестиционих радова на железничкој инфраструктури и обнове регионалних пруга.
-Са становишта организације железничког саобраћаја наредна година представља највећи изазов, јер ће се одвијати у условима интензивних радова на реконструкцији и модернизацији железничке инфраструктуре широм Србије. Током наредне године предстоје радови на изградњи пруге за велике брзине између Београда и Новог Сада. Поред тога, предстоји и почетак радова на реконструкцији пруга Ниш – Димитовград из кредита Европске инвестиционе банке, Ниш – Брестовац из ИПА фондова и Јајинци – Мала Крсна из кредита Европске банке за обнову и развој, – каже Јевтић.
Поред инвестиционих пројеката, „Инфраструктура железнице Србије“ ће у 2019. години обновити још око 320 километара регионалних пруга у Србији, и то: Ниш – Зајечар, Лапово – Краљево, Суботица – Сента, Марковац – Ресавица, Кумане – Банатскo Милошево и Кикинда – МСК Кикинда.
Од 9. децембра свакодневно ће на српским пругама саобраћати 400 путничких возова, два више него до сада. Од тог броја, биће 24 међународних и пограничних возова, 239 даљинских и локалних у унутрашњем саобраћају, 134 БГ Воза и три агенцијска воза. Једини оператер у путничком саобраћају је железничка компанија „Србија Воз“.
У теретном саобраћају на српским пругама наредне године биће укупно пет превозника, за два више него прошле године, и то: „Србија Карго“, „Комбиновани превоз“, „Деспотија“, „Eurorail Logistics“ и „NCL Neo Cargo Logistic“.