„Инфраструктура железнице Србије“ данас, 28. децембра, примила је у стални радни однос десет инжењера електро и грађевинске струке, који су на јавном конкурсу испунили изузетно високе критеријуме и биће ангажовани на управљању пројектом изградње брзе пруге Београд – Суботица, у оквиру међународног пројекта Београд – Будимпешта.
Пројекат брзе пруге Београд – Суботица – државна граница са Мађарском је један од највећих појединачних пројеката у историји Србије. Из тог разлога, „Инфраструктура железнице Србије“ окупља најзначајније домаће кадровске ресурсе за управљање овим пројектом.
– Након више деценија електро и грађевински инжењери на српским пругама поново имају могућност да активно учествују у највећим инфраструктурним подухватима. Није данас мала ствар што је посао у „Инфраструктури железнице Србије“ нашло десет врхунских стручњака и то је за нас доказ више да је овај саобраћајни систем засхваљујући свеобухватној модернизацији поново изазован и привлачан најквалитетнијим и најстручнијим кадровима, – рекао је генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије“ др Мирољуб Јевтић, пожелевши добродошлицу инжењерима на пригодној свечаности у овој компанији.
Свечаном пријему нових запослених у “Инфраструктуру железнице Србије“ присуствовали су и државни секретар у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Миодраг Поледица, као и члан Скупштине ове компаније Ирена Ињац, који су заједно са генералним директором уручили инжењерима уговоре о раду.
-Долазите у фирму која реализује велике железничке инфраструктурне пројекте.Вашим ангажовањем биће лакше и нама као министарству и компанији у коју долазите да реализујемо све те пројекте“, рекао је Миодраг Поледица уз захвалност првом човеку „Инфраструктуре железница Србије“ др Мирољубу Јевтићу на иницијативи да се у најкраћем року приме стручни кадрови, што је препознало Министарство грађевина, саобраћаја и инфраструктуре.
Овим запослењем у стални радни однос „Инфраструктура железница Србије“, уз свесрдну подршку Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, жели да омогући да млади и школовани људи остају у земљи где су и школовали и да истовремено у свом раду стичу и примењују најсавременија светска искуства, што је и најбољи показатељ успешности инвестиција и развојне визије српске железничке инфраструкурне мреже.
Инфраструктурни железнички пројекти у Србији вредни су око четири и по милијарди евра, и допринеће да посао на железници буде један од перспективнијих позива за младе и стручне људе.
Десет инжењера који су данас примљени у стални радни однос, изражавајући велико задовољство због указаног поверења, истакли су да за њих ово представља изузетну прилику да се докажу и потврде своје знање и стручност на најзахтевнијим и најзначајнијим развопјним пројектима не само у нашој земљи, већ и у региону.