Након завршене прве фазе радова на барској прузи, од Ресника до Вреоца, у дужини од 35 километара, од суботе, 09. септембра, наставило се са радовима на преосталих 42 километра, у оквиру друге фазе, на деоници од Вреоца до Ваљева.
Предвиђено је да се радови, које изводи руска компанија „РЖД Интернешнл“ са домаћим подизвођачима, заврше до половине новембра текуће године, а који нису могли бити завршени, у потпуности, у шпицу туристичке сезоне.
Услед предстојећих радова, према саопштењу железничког друштва „Србија Воз“ дошло је до измене саобраћаја међународних возова и возова из унутрашњег саобраћаја на барској прузи. Све додатне информације о поласцима и цени карата можете наћи на сајту www.srbvoz.rs, као и на фејсбук страници “Србија Воз” а.д.
Према пројекту, на овој деоници, планирано је да буде положено 15,5 километара горњег строја колосека, санација и реконструкција 11 мостова, 7 надвожњака, 3 локације хидротехничких радова са регулацијом корита и биће извршена монтажа шест путних прелаза. На целој деоници биће замењена комплетна контактна мрежа, као и сигнално сигурносна и ТТ опрема и уређаји у преосталим станицама. Такође, радиће се на ЕВП – у у Словцу и Ваљеву, као и на замени СС опреме и уређаја на 12 путних прелаза.
Да подсетимо, да је у претходној фази, која је почела у јулу 2016. године, на делу од Ресника до Вреоца, највећи подухват био потпуна реконструкција тунела Бела Река, у дужини од око 4 километра. Реконструисан је и тзв. Тунел број 3, као и станични колосеци, затим су замењена шинска поља и контактна мрежа, а извршен је и комплетан ремонт постојећих мостова и натпутњака.
Вредност радова на комплетном пројекту је око 80 милиона УСД.