Логика времена је логика бизниса!
Обилазак инфраструктуре чвора Панчево специјализованим возилом „Калимеро“, започео је од станице Београд Дунав у суботу, 13. августа 2016. године у раним јутарњим сатима. Генералном директору Душану Гарибовићу и извршном директору за управљање железничком инфраструктуром Милану Шегану, који су били са својим сарадницима, придружио се Слободан Вукмировић, републички инспектор у МГСИ.
Ово је била прилика да се обиђе напредак радова на панчевачкој прузи, као и надвожњаци у близини Панчевачког моста, преко Зрењанинског пута, чија је друга фаза реконструкције завршена претходног дана.
Доласком у станицу Панчево главна, генерални директор је присутнима предочио новонасталу ситуацију у погледу будућег функционисања И ж С и како доћи до квалитетног Друштва, са бројем запослених који је адекватан. Нема више „ресавске“, преписивачке школе и нема железничке матрице, која се понављала из године у годину. Прва прилика која нам се укаже биће посвећена прављењу потпуно нове реорганизације и осавремењивању Упутстава, која ће то моћи да испрате.
Иначе, железничка станица Панчево Главна је веома тешка станица, јер је на њеној територији још увек градилиште и све се ради ручно, па је стога неопходна додатна обазривост и пажња. Такође, у чвору Панчево налази се погранична станица Вршац, која (као и остале станице у том рангу) има проблем застарелих Упутстава о регулисању саобраћаја. Последње Упутство између Србије и Румуније израђено је 1998. године, а од тада се много тога променило. Да би се запосленима разјаснила дилема око тога, републички инспектор Слободан Вукмировић је објаснио да се кренуло у циклус иновирања и израде нових Упутстава и она су приоритет. Конкретно, за Бугарску и Македонију су упутства завршена, а у току је и израда за Румунију. Такође, господин Вукмировић је елаборирао претходне ванредне догађаје, али не да би се тражили додатно кривци, већ да би се на сваки могућ начин такве ситуације избегле.
Шеф чвора Панчево Виолета Стринић изнела је проблеме који јој се намећу свакога дана, као и начине на које их превазилази, али је изразила своје незадовољство због непоштовања хијерархије, јер се изгубио ауторитет, од када се прича о преласку на секцијску организацију. Она се мора поштовати, био је секантан генерални директор и мора се стати на пут онима који врше опструкцију, јер је то директно уперено против увођења реда, а ми га свакако морамо увести, иако то многима неће одговарати. Изјавио је да он жели и има коректну сарадњу и са синдикатима, али и да је њима неопходно реструктурирање, како би као равноправни партнери, радили на круцијалним стварима, која се тичу бољитка запослених.
Србија је железничка раскрсница, која треба да споји Исток, Запад, Север и Југ и ако ми не будемо у стању да идемо у корак са захтевима новог времена, наћи ће се ко ће моћи у томе да нас замени. Али, наравно да нам то није ни замисао, а ни жеља, већ нам је циљ да не дозволимо туђинима да нам узму одржавање наше инфраструктуре и да нова железница функционише на здравим основама, са решеним имовинско правним односима, без дугова, са квалитетном и одговорном радном снагом. Требало би да се поносимо што смо савременици у обнови своје земље, закључио је Душан Гарибовић.