Динамичка тестирања обављаће се свакодневно, а тестираће се колосеци, контактна мрежа и уграђени систем безбедности ETCS – ниво 2.
У зависности од врсте испитивања, тестирања ће се обављати и електромоторним путничким гарнитурама Штадлер.
Према припремљеном распореду компанија “Deutsche Bahn Systemtechnik“, у зависности од врсте испитовања, планира да дневно спроводи од две до осам тест вожњи воза, у оба смера. Свакога дана пре испитивања и поласка тест воза, вршиће се визуелни преглед целе деонице моторном дрезином.
На овој деоници, у наведеном периоду, неће се одвијати други железнички саобраћај.
Инфраструктура железнице Србије упозорава да је у наведеном периоду забрањено и опасно присуство грађана у железничким станицама, односно на колосецима и перонима дуж деонице на којој се обавља испитивање. Непоштовањем ових правила грађани директно могу да угрозе сопствени живот, као и безбедност железничког саобраћаја током тестирања пруге.
Дуж целе деонице за време динамичког испитивања биће распоређено особље извођача радова конзорцијума Кинеских железница и Инфраструктуре железнице Србије, а биће појачано и присуство припадника МУП-а.
Важно је напоменути да је у оквиру реализације пројекта на целој деоници пруге од Новог Сада до државне границе са Мађарском извршено денивелисање укрштања друмског и железничког саобраћаја, тако да на читавој деоници не постоје путни прелази у нивоу.
Динамичко испитивање треба да потврди да је нова брза пруга спремна за саобраћај возова, а финални извештај са тестирања очекује се најкасније до 8. новембра 2024. године.