Изградња железничке станице Врбас Нова на брзој прузи у завршној фази

Радови се одвијају даноноћно, а свакодневно је на градилишту шездесетак радника, како би нова станица била завршена према плану до краја августа.

Изградња станице Врбас Нова почела је у априлу 2023. године,  а у овај објекат инвестирано је око 48 милиона долара.

Радове изводи конзорцијум Кинеских железница, који и гради брзу пругу између Новог Сада и Суботице.

Нова станична зграда има приземље и један спрат, а укупна бруто површина овог објекта је око 517 квадратних метара.

У приземљу нове железничке станице Врбас Нова налазиће се чекаоница, шалтери за продају карата и друге услуге. Путници ће подходницима у приземљу излазити на пероне.

На спрату ће се налазити службене просторије за отправнике возова и друге железничко особље.

Нова станична зграда биће станичним платоом повезана са приступном саобраћајницом.

Станица Врбас Нова ће располагати са 39 паркинг места за аутомобиле и 44 паркинг места за бицикле. Читав станични плато површине је око 7.030 метара, а укључује и зелене површине, као и простор за одмор и дечије игралиште.

Железничка станица Врбас Нова биће у функцији саобраћаја возова за брзину од 200 км/сат између Новог Сада и Суботице.

Међутим, у функцији ће остати и постојећа, односно досадашња железничка станица Врбас, у функцији саобраћаја возова на будућој реконструисаној и електрифицираној регионалној прузи Врбас – Сомбор.

Захваљујући изградњи брзе пруге Нови Сад – Суботица, Врбас са две железничке станице постаје савремен и ефикасан железнички чвор.

Posted in Вести.