Радови у железничкој станици Нови Сад обухватају: завршетак замене мермерних површина на комплетној станичној згради, завршетак изолаторских радова на плочи станичне зграде, као и завршетак свих колосечних капацитета у станици Нови Сад. Радовима друге фазе реконструкције обухваћена је и замена комплетне столарије у станичној згради, као и уређење шалтерских просторија, а ови послови су у завршној фази. У станичном вестибилу изграђена је и галерија и у току је постављање стаклене ограде, а изводе се и радови на замени мермерних површина у комплетном вестибилу.
У станичним чекаоницама у току су радови на замени мермера, као и електро и термо технички радови.
Када радови у унутрашњости станичне зграде комплетно буду завршени, почеће и партерно уређење простора испред железничке станице Нови Сад.
Да би се ови радови могли изводити, било је неопходно изместити шалтере путничких благајни, чекаонице, тоалете итд.
Ово измештање је изведено у малом холу који је опремљен са четири шалтера путничких благајни, чекаоницама и тоалетом, а станична зграда подходником је повезана са свим перонима, тако да се путници усмеравају ка возовима.
Реконструкцијом станице Нови Сад обухваћени су и радови у техничким просторијама – Центру за даљинско управљање, Телекоманди, просторијама отправника возова, релејним и ТК просторијама, као и у другим техничким просторијама.
Сви радови у станици Нови Сад су у завршној фази и планирано је да наредних месеци буду у потпуности окончани.
Радове изводи конзорцијум Кинеских железница, у оквиру изградње брзе пруге Нови Сад – Суботица за 200 километара на сат.
Радови друге фазе реконструкције железничке станице Нови Сад започели су након што је у саобраћај пуштена брза пруга између Београда и Новог Сада.
Прва фаза радова у станичној згради Нови Сад рађена је и успешно завршена пре отварања и пуштања у саобраћај брзе пруге Београд – Нови Сад.
Радови прве фазе су подразумевали: завршетак кисачког подвожњака, затим делимичну изградњу прва два колосека до краја станичне зграде, као и изградњу седмог, осмог и дванаестог колосека. У складу са потребама путника на брзој прузи Београд – Нови Сад делимично су уређени станични вестибил, чекаонице на првом спрату, станична фасада у делу према перонима, као и простор испред станичне зграде.
Реализација прве фазе радова била је неопходна, како би се створили услови да воз за брзину од 200 км/сат саобраћа између Београда и Новог Сада и улази у железничку станицу Нови Сад.