Радови се одвијају према предвиђеној динамици, а проценат завршетка објекта до краја октобра износио је 90 одсто.
Градилиште новог вијадукта у Малом Иђошу обишао је ових дана и министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић, са сарадницима.
Пројектом је предвиђен двоколосечни вијадукт, са размаком између колосека од 4,5 метара.
Вијадукт ће носити укупно 14 стубова. Сви стубови вијадукта су армиранобетонски укљештени у наглавне греде. Распонску конструкцију чини сандучасти носач са конзолама на крајевима, и изводи се на лицу места на скели и оплати. Предвиђена је армиранобетонска преднапегнута конструкција.
Објекат је конструктивно спојен, урађени су парапети и обални зидови. Урађен је насип и клин са једне стране, а офарбан је и један сегмент вијадукта.
Крајем октобра на објекту су били у току следећи радови: aрмирање и бетонирање ревизионих стаза, уградња сливника и припрема за наношење хидроизолације.
Приликом градње вијадукта предвиђена је стандардна прописана процедура, која обухвата припремне радове, земљане радове, израду фундамента и стубова, бетонирање коловозне плоче, потом завршетак земљаних радова, као и радове на изради стуба, што укључује и завршне радове. Предвиђена је уградња дилатационих спојница, хидроизолација, заштита од корозије и испитивање вијадукта пробним оптерећењем.
Процењена вредност радова износи око 928 милиона динара.
Вијадукт у Малом Иђошу један је од 58 нових објеката који ће бити изграђени на траси брзе пруге Нови Сад – Суботица. Поред осталог биће изграђено и 30 надвожњака,13 подвожњака и пет галерија, а вијадукт у Малом Иђошу је један од тежих и сложенијих на овој траси.
Пруга Нови Сад – Суботица дуга је 108 километара. То је трећа деоница пруге за велике брзине од 200 км/сат кроз Србију, од Београда до државне границе са Мађарском.
Извођач радова је кинески конзорцијум „China Railway International” и „China Communications Construction Company”.
Уговорени рок за изградњу брзе пруге Нови Сад – Суботица је до краја августа 2025. године, али је планирано да радови буду завршени до краја 2024. године.