-To није никаква шарада и Београд ће у наредне четири године добити потпуно ново лице. То ће бити искоришћено за даљи напредак и развој Србије. Ово ће значити огроман квантни скок за економију наше земље, допринеће повећању плата и пензија, – истакао је председник Вучић, и наставио:
– Уверен сам, уз огромни енергију, ентузијазам и амбицију свих људи, грађани Србије имаће чиме да се поносе. Градићемо још снажније него до сада. Потребно је да будемо уједињени и да се сви боримо, поручио је председник.
Представљајући бројне пројекте и развојне планове Србије до 2027. године, Вучић је говорио и о великој улози и обавези коју ће имати Железница.
-У овом тренутку нисмо зауставили ни један пројекат путне или железничке инфраструктуре. Веома брзо ће бити завршена брза пруга од Новог Сада до Суботице, а када буде завршена и деоница кроз Мађарску, од Београда до Будимпеште ћемо возом путовати 2 сата и 40 минута, а из Новог Сада до главног града Мађарске око два сата и два, три минута. Идемо и у изградњу брзе пруге према Нишу и даље, што је веома важно за развој Ниша. Ових дана креће и градња деонице од 23 километра Ниш – Брестовац, а радићемо и пругу од Ниша до Димитровграда, са обилазницом око Ниша, – рекао је председник.
Он је најавио да ће нова велелепна главна железничка станица Београд Центар у Прокопу бити завршена за нешто више од два месеца, 20. октобра ове године,
Оно што је од пресудног значаја за велики број људи, што ће да служи за ЕХРО и остане после њега, заједно са метроом и другим објектима је изградња нове железничке двоколосечне, електрифициране пруге дуге 18 километара. Реч је о новој траси железничке пруге Земун Поље – Аеродром „Никола Тесла“ – Национални стадион.
– Пругом од Аедрома до Прокопа ће моћи да се стигне за 15 – 20 минута, у зависности од броја станица. Пруга иде од Прокопа до Земун Поља, а затим ће пре Камендина скретати до новог насеља Сингидунум и долазиће се до аеродрома. У железничкој станици Аеродром, са друге стране пруге, биће остављен простор за изградњу још једне писте у будућности. Од аеродрома ће нова пруга настављати даље ка Сурчину, Националном стадиону, ЕХРО центру, Јакову и Обреновцу. Реч је о пројекту чија је првобитно процењена вредност била 120 милиона евра, али ће вероватније бити 140 милиона евра, а нову пругу изградићемо у 2026. години, – истакао је председник Вучић.
Он је рекао да ће нова железничка станица Нови Београд бити изграђена за максимум две године и београдски метро најавио пре краја 2028. године.