Након завршетка радова у станици Перлез, преостало је да се реконструише још око петсто метара колосека на отвореној прузи између Фаркаждина и Орловата, затим пролазни колосек у станици Фаркаждин, као и да се замени око 150 метара шина код моста на Тиси. Тиме ће бити завршени главни радови на замени колосечне решетке између Титела и Орловата.
Реконструкција пруге Тител – Орловат почела је 6. септембра 2022. године и рок за реализацију читавог посла је 200 дана и трајаће до априла 2023. године.
До сада је укупно урађено око 95 одсто главних радова, а они се одвијају према планираној динамици. Ти радови укључују замену колосечне решетке, односно шина и прагова, затим машинско полагање и регулисање колосека, допуну туцаника, и решетање, након чега следи коначно пуштање у рад. Реконструкција пруге обавља се половним шинама и бетонским праговима, који су пре изградње брзе пруге били коришћени на деоници Нова Пазова – Стара Пазова.
Након завршетка овог посла, осовинско оптерећење пруге биће повећано са 16 на 22 и по тона по осовини, а брзина возова са досадашњих 20 на 60 километара на сат, што ће привреди овог региона омогућити квалитетнији и ефикаснији транспорт робе железницом.
Путнички железнички саобраћај на овом железничком правцу се не одвија.
Извођење радова на деоници Тител – Орловат финансира из сопствених средстава „Инфраструктура железнице Србије“.
Реч је о железничкој деоници на прузи Нови Сад – Распутница Сајлово – Римски Шанчеви – Орловат. Реконструкција деонице Тител – Орловат представља део обнове алтернативног железничког правца Панчево – Орловат – Нови Сад, са железничком деоницом Орловат – Зрењанин. Последњи пут деоница Тител – Орловат реконструисана је пре више од пола века.
Реконструкцију ове пруге изводи предузеће ЗГОП из Новог Сада.