Анексом Колективног уговора предвиђено је да се вредност једног часа рада, за обрачун и исплату зарада са 201,22 динара повећа на 230 динара. На тај начин, плате 11.000 запослених у систему железнице повећане су линеарно за 12,5 одсто.
Министар Весић рекао је да су синдикати, менаџмент железничких предузећа и Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, на истом задатку – да железничка предузећа послују још боље, да услуге које нуде буду боље, а они који раде у железници буду добро и адекватно плаћени.
Најавио је да следи период великих улагања у железницу, у изградњу нових и обнову постојећих пруга, како је рекао, након деценија у којима су инвестиције у тај сектор изостајале, због чега железничка инфраструктура није на нивоу на којем би требало да буде у једној европској земљи у 21. веку, саопштило је министарство.
“Наредних година ћемо се трудити да то достигнемо и железница ће бити све конкурентија. Имаће све више посла, превоза робе и путника. Железница добија место у транспорту које заслужује. Ово је први корак којим смо показали колико ценимо рад запослених у железници”, рекао је Весић.