– Након деценија и деценија празних прича и обећања које не знам ко све није давао, крећемо са измештањем пруге из центра Ниша и модернизацијом деонице ка Димитровграду, а даље градимо и пругу између Нише и Брестовца – навео је Весић. По новом железничком реду вожње, на пругама “Инфраструктуре железнице Србије” биће 384 воза у путничком саобраћају, док је у робном транспорту предвиђено укупно 2.818 траса за теретне возове. У путничком саобраћају “Србија Воз” је једини превозник, до је у теретном саобраћају транспортно тржиште либерализовано и у новом реду вожње је чак 17 оператера, од којих је само “Србија Карго” у државном власништву, подсетио је Весић.
У наредном периоду Министарство ће посветити посебну пажњу железничким предузећима, што се посебно односи на Србија Карго који је на тржишту. Ова предузећа, пре свега Србија Карго, морају и могу боље да послују и тако одговоре на милијарде евра које наша земља улаже у железницу, рекао је Весић.
Министар је нагласио да је безбедност железничког саобраћаја и у новом реду најзначајнији задатак свих компанија у железничком сектору.
– Наравно, сви железничари својим професионалним, одговорним и посвећеним радом дају свој пуни допринос не само успешној реализацији новог реда вожње, већ и остваривању свих постављених пословних задатака и циљева – поручио је министар.
Традиционално, ноћ преласка на нови ред вожње, железничари обележавају као своју Нову годину.
– Железничким компанијама у Србији желим успешан прелазак на нови ред вожње, а свим запосленима у железничком сектору уједно честитам Железничку нову годину – поручио је министар Весић.