„Инфраструктура железнице Србије“ упозорава зато да је свако непрописно и неовлашћено кретање у зони пруге и у близини контактне мреже опасно по живот и забрањено.
Mодернизацијa и електрификација деонице Суботица – Хоргош – граница са Мађарскому завршена је и у току су последње припремне активности за пуштање новоизграђене пруге у саобраћај.
Новоизграђеном електрифицираном пругом возови ће саобраћати до 120 км/сат. Радови су завршени шест месеци пре рока, а уговорена вредност посла износила је око 10,2 милијарде динара.
Пруга дуга 26,6 километра у потпуности је реконструисана, а у оквиру њене електрификације изграђена су и електроенергетска постројења. За потребе ове модернизоване пруге изграђена су четири објеката за сигнално-сигурносна и телекомуникациона постројења, и то у станицама Палић, Бачки Виногради и Хоргош, као и на стајалишту Јавна складишта Суботица, а ново железничко постројење изграђено је и у станици Бачки Виногради.
Захваљујући електрификацији пруге и на путним прелазима између Суботице и Хоргоша уграђени су савремени сигнално-сигурносни и телекомуникациони уређаји, чиме је безбедност саобраћаја подигнута на знатно виши ниво.
Пруга Суботица – Хоргош – граница са Мађарском пре реконструкције била је неелектрифицирана. Изграђена је 1885. године, Реч је о регионалној и прекограничној прузи, која се из Суботице и Хоргоша преко државне границе, наставља на мађарској територији у дужини од 12,6 км до Сегедина.