Радовима је била обухваћена комплетна санација и адаптација приземља, затим замена комплетне фасадне столарије и израда термоизолационе фасаде, као и изградња новог бетонског степеништа. Поред тога, реконструисани су станични колосеци, уређени перони, постављене нове надстрешнице иизграђени потходници. Уграђена је нова сигнално-сигурносна и телекомуникациона опрема. Постављена је и опрема за информисање и усмеравање кретања путника, затим видео надзор, а уређени су партер и зелене површине у станици. И најзад, постављене су клупе и други станични мобилијар.
На тај начин, поред новоизграђене железничке инфраструктуре за брзину возова од 200 километара на сат, станични објекат у Инђији добио је потпуно нови, лепши, савременији и функционалнији изглед.
Радове на реконструкцији станице Инђија урадила је компанија РЖД Интернешнл, која је и градила брзу пругу на деоници Стара Пазова – Нови Сад.
Реконструисана железничка станица Инђија у новом руху званично је пуштена у рад 19. марта 2022. године, када је и отворена новоизграђена брза пруга између Београда и Новог Сада за брзине од 200 километара на сат.
Од 1. маја 2022. године радним данима из железничке станице Инђија по деветнаест возова саобраћа брзом пругом ка Београду и Новом Саду.
Возови из Инђије ка Београд Центру путују између 28 и 34 минута, са првим поласком у 5 сати и 39 минута и последњим у 22 сата и 50 минута.
Из Инђије радним данима деветнаест возова полази и ка Новом Саду, који путују између 19 и 21 минут. Први јутарњи полазак из Инђије ка Новом Саду је у 5 сати и 24 минута, а последњи у 23 сата и 6 минута.
На овај начин грађани Инђије добили су брз, квалитетан, редован и удобан железнички превоз и до Београда и до Новог Сада, чиме се животни стандард грађана подиже на значајно виши ниво.
У оквиру изградње брзе пруге, поред реконструкције станичне зграде, на улазу у железничку станицу Инђија из правца Београд и на излазу из станице Инђија у правцу Новог Сада, уместо некадашњих путних прелаза изграђени су друмски подвожњаци.
Један од првих објеката који је завршен на овом делу брзе пруге био је друмски подвожњак на блоку 1 на улазу у станицу Инђија из правца Београда, изграђен још у јуну 2020. године, на укрштању пруге и улице Бранка Радичевића. Пре изградње брзе пруге на овом месту налазио се путни прелаз обезбеђен рампама.
И уместо некадашњег путног прелаза обезбеђеног рампама на раскрсници пруге Београд – Нови Сад и улице у насељу Обилићев венац, у јулу 2021. године изграђен је друмски подвожњак испод нове брзе пруге. Нови друмски подвожњак налази се на блоку 2, односно на излазу из станице Инђија у правцу Новог Сада.
На тај начин, безбедност железничког и друмског саобраћаја подигнута је на највиши ниво, јер је у складу са стандардима изградње брзих пруга денивелисано укрштање пруге и пута.
Тако је осим брзе пруге, возова који саобраћају брзином од 200 километара на сат и реконструисане железничке станице, реализацијом овог пројекта безбедност саобраћаја у Инђији подигнута на највиши ниво изградњом два подвожњака на ширем станичном подручју.