У оквиру изградње пруге за велике брзине на деоници Београд – Нови Сад, реконструисане су постојеће и изграђене нове железничке станице на овом делу међународне брзе пруге Београд – Будимпешта.
Тако је и железничка станица Земунско Поље, на брзој прузи између Београд Центра и Старе Пазове, у потпуности реконструисана. Осим изградње брзе пруге, реконструисани су и станични колосеци и уграђен већи број скретница на бетонским праговима са еластичним колосечним прибором за брзине возова од 200 километара на сат.
Изграђена су три перона, од којих два од по 110 метара, а један дужине 220 метара. Перони су повезани новим пешачким подходником, а у обновљеној станици уграђена су и три лифта, који омогућавају лакше кретање кроз станицу свим путницима и корисницима услуга.
Станична зграда у Земун Пољу је реконструисана, а очуван је њен некадашњи изглед, а партерно је уређен простор око станице, као и приступне саобраћајнице.
Осим нове железничке инфраструктуре, у Земун Пољу уграђена је и опрема за информисање и усмеравање кретања путника, постављен је и видео надзор, као и комплетно нов станични мобилијар.
Из железничке станице Земунско Поље БГ Воз дневно полази 23 пута до Овче, 24 поласка до Батајнице и два до Земуна. По једанаест полазака дневно је из Земунског Поља брзом пругом до Београд Центра и до Новог Сада. И најзад, по један регио воз саобраћа из ове станице до Шида и Земуна. То значи да дневно из станице Земунско Поље има укупно 73 поласка путничких возова.
Имајући све наведено у виду, уређење железничке станице Земун Поље, на брзој прузи Београд – Нови Сад, додатно доприноси враћању поверења и побољшању угледа железнице у јавности, омогућава већу функционалност станичног објекта, а корисницима пружа квалитетну и ефикасну услугу.
Железничку станицу Земун Поље реконструисао је конзорцијум кинеских компанија „China Railway International” и „China Communications Construction Company”, у оквиру изградње деонице брзе пруге Београд Центар – Стара Пазова. Пројекат за будући изглед станица на овој деоници радио је Саобраћајни институт ЦИП, у сарадњи са кинеском компанијом China Railway Design Corporation.