Поред тога, под високим струјним напоном су такође и делови пруге у железничким станицама Нови Сад, Нови Сад Ранжирна и Врбас, на деоници Змајево – Врбас, као и на другим деловима пруге између Новог Сада и Суботице где ће се у наредном периоду изводити радови на изградњи брзе пруге.
Подсећамо да кроз возне водове контактне мреже изнад железничке пруге пролази струја високог напона од 25 хиљада волти. Да би се догодила несрећа, није неопходно да се додирну каблови кантакне мреже, већ је довољно само да се уђе у струјно коло, које може да буде удаљено и по неколико метара од каблова контактне мреже, па да се доживи струјни удар. Овакви случајеви најчешће се завршавају трагично, са тешким повредама или смртним исходом.
Због тога „Инфраструктура железнице Србије“ још једном апелује и упозорава да се нико не приближава градилишту брзе пруге Нови Сад – Суботица, да не улази у зону радова и контактне мреже и да ће контактна мрежа дуж читаве деонице у наредном периоду повремено или стално бити под високим напоном. То је једини начин да се сачувају безбедност и људски животи.