Од 20. марта, у железничкој станици Стара Пазова зауставља се по девет Регио возова из Београда и из Новог Сада, који саобраћају на првој брзој прузи у Србији. Регио возовима путници из Старе Пазове брзом пругом сада могу стићи до Београда и Новог Сада за свега тридесетак минута.
Осим нових колосека, опреме и сигнализације у станици за брзине од 200 километара на сат, станична зграда у Старој Пазови у потпуности је реконструисана.
Поред фасаде и комплетног спољашњег уређења станице, реконструисане су и унутрашње просторије. Чекаоница за путнике сада је лепа и комфорна, а обновљене су и службене просторије за станично особље.
Путницима су у обновљеној станици на располагању нови перони, са надстрешницама, клупама и редовима вожње на дисплејима, постављен је видео надзор, а изграђени потходник омогућава им лак долазак до свих станичних колосека.
Испред објекта је направљен станични трг, са уређеним парком, клупама и цвећњаком, који красе заставе Србије и „Инфраструктуре железнице Србије“.
До средине априла планирано је да буде завршен и надвожњак изнад пруге за велике брзине који се гради у Старој Пазови, уместо некадашњег путног прелаза између овог места и Голубинаца.
Крајем марта почиње асфалтирање новоизграђеног надвожњака, након чега следи тест оптерећења, постављање сигнализације, уређење стаза и ограда и најзад технички пријем објекта.
Дужина надвожњака је 323 метара, са девет носећих стубова.
Нови надвожњак замениће функцију досадашњег путног прелаза на том месту, јер ће на прузи за велике брзине сва укрштања колосека и пута у нивоу бити денивелисана.
Станицу је реконструисао и нови надвожњак гради конзорцијум кинеских компанија „China Railway International“ и „China Communications Construction Company“, који је и радио на изградњи брзе пруге Београд Центар – Стара Пазова.