Током четрдесетпетоминутне емисије, било је речи, поред осталог, о завршним радовима и динамичким тестирањима на брзој прузи Београд – Нови Сад, новоизграђеним тунелима, мостовима, подвожњацима и надвожњацима, уређењу железничких станица, техничким карактеристикама и предностима нове пруге, као и о њеној будућој експлоатацији и успостављању путничког саобраћаја већ у марту ове године. Такође, била је ово прилика и да се гледаоци упознају са вредношћу пројекта, роковима, извођачима радова, и бројним другим детаљима и карактеристикама које овај пројекат чине тако јединственим и импресивним.
Било је речи и о пројекту даље изградње брзе пруге ка Суботици и Будимпешти и свим бенефитима које овај пројекат доноси грађанима, привреди и држави, почев од брзине путовања, преко подизања квалитета живота и стандарда грађана, па све до више десетина српских фирми које учествују у реализацији овог пројекта.
Такође, разговарано је и о другим пројектима модернизације железничке инфраструктуре у нашој земљи, посебно на југу Србије.
И најзад, интересовање је привукао и пројекат демонтаже око 400 километара старих пруга у Војводини, а као и увек било је речи о безбедности саобраћаја и понашању возача друмских возила на путним прелазима у Срему.