Радови у Батајници изводили су се на подручју бившег путног прелаза у овом станичном подручју, у условима обуставе железничког саобраћаја и затвора инфраструктурних постројења.
Због извођења ових радова, током протеклог викенда био је обустављен железнички саобраћај на деоницама пруге Сурчин – Батајница – Нова Пазова и Земун – Батајница – Нова Пазова, као и на три станична колосека у Батајници.
Радове је изводио конзорцијум кинеских компанија „China Railway International“ и „China Communication Construction Company“, који је задужен за изградњу пруге за велике брзине између Београд Центра и Старе Пазове.
Током трајања радова, путнички возови у унутрашем саобраћају су из Шида уместо до Батајнице и Земуна саобраћали само до Нове Пазове, одакле су и полазили за Шид, а било је и промена у функционисању београдске градске железнице БГ Воз.
Изградња железничке инфраструктуре у потпуности мења изглед овог дела Београда и Батајница постаје нова, лепша и савременија.
Тако су у оквиру пројекта изградње пруге за велике брзине у току и радови на реконструкцији железничке станице у Батајници.
Истовремено, у батајничком насељу Шангај гради се и надвожњак који ће премостити пругу за велике брзине на овој локацији и омогућити безбедније функционисање саобраћаја, а пројекат финансира Град Београд.