Имајући у виду да је Кисачка улица једна од прометнијих новосадских саобраћајница и да се налази у насељеном делу Новог Сада, због безбедности грађана рушење постојећег подвожњака обављаће се ручним и машинским путем, а не минирањем. Рушење постојећег подвожњака трајаће око двадесетак дана.
Новопројектовани троколосечни подвожњак у близини железничке станице у Новом Саду биће укупне дужине око 41 метар, висине око четири и по метра и шиповима дубине око 20 метара. За сваки од колосека изведена је независна коловозна конструкција, које се ослањају на заједничке средње стубове.
За време извођења радова на реконструкцији овог надвожњака предвиђена је потпуна обустава саобраћаја на делу Кисачке улице. Друмски саобраћај ће се током радова преусмеравати на новопројектоване привремене саобраћајнице, као и на оближње постојеће путне прелазе у нивоу.
Радове изводи конзорцијум кинеских компанија „China Railway International“ и „China Communications Construction Company“, које раде на делу пројекта изградње пруге за велике брзине кроз Србију.
Током јучерашњег дана извођачи радова су већ започели побијање пробних шипова у непосредној близини подвожњака у Кисачкој улици.