Радови, које изводи руска компанија „РЖД интернешенл“, почели су 1. фебруара ове године, а планирано је да се заврше половином септембра. Ове недеље изводе се радови на монтажи арматуре, на згради будуће железничке станице.
Будућа станица заузимаће површину од 236 метара квадратних, а у њој ће се осим садржаја намењених за рад саме станице, попут канцеларије за шефа станице и отправника, као и техничке и помоћне просторије, налазити и благајна, чекаоница и друге пратеће просторије за потребе путника.
Поред зграде станице налазиће се и објекат за смештај сигнално- сигурносне и телекомуникационе опреме.
Радовима на изградњи нове станице предвиђен је и пешачки потходник са циљем да омогући безбедан пролаз пешацима од станичног трга ка левом – другом перону. Потходник има по један излазни степенишни крак на перону 1 и на перону 2. Потходник је широк четири метра, висине 2,4 метра и дугачак нешто више од 36 метара са приступним степеништима, За хендикепиране путнике предвиђене су платформе, како би им се омогућио улазак и излазак из потходника, одноно перона.
Ка перонима и станичном платоу биће постављени ветробрани. Велики панели ради заштите од буке биће постављени дуж целог насељеног дела Бешке, како мештани не би имали проблема приликом проласка возова. Поред тога, биће урађења и додатна смањења вибрација на тај начин што ће шине посебном методом бити причвршећене за прагове.
Предвиђено је да се у непосредној близини станице налази и аутобуско стајалиште, а на станичном тргу и паркинг на коме ће бити одвојена места за инвалиде.
Нова станица у Бешки налази се на локалном путу који из овог места води до Чортановаца, а биће намењена становницима оба места, имајући у виду да се укида постојећа железничка станица Чортановци.
Такође је већ укинута и стара железничка станица у Бешки, изграђена 1918. године, због тога што ће траса брзе пруге на овој деоници пролазити потпуно другим правцем, неколико стотина метара северозападно од постојеће станице. Са простора сада већ бивше пруге која је водила од Бешке до Новог Сада уклоњен је горњи строј пруге.
На подручју насеља Бешка до сада су у оквиру изградње пруге за велике брзине завршени значајни инфраструктурни објекти. Почетком марта завршен је нови друмско-пешачки подвожњак на укрштању трасе пруге за велике брзине Београд – Нови Сад и постојеће Улице Стевана Синђелића у Бешки. Висина новог објекта је око 4,6 метара, а ширина око 15 метара. Нови објекат изграђен је уместо путног прелаза, који се налазио стотинак метара даље. У току су радови на постављању стубова и зидова за заштиту од буке у зони новоизграђеног подвожњака.
Поред тога крајем марта завршени су и радови на градњи вијадукта код улаза у Бешку из правца Инђије дугог 580 метара. Градњом вијадукта је премошћен локални пут Марадик – Бешка и поток Пачанац.
Завршетком радова на ова два железничка објекта у Бешки омогућен је безбедан друмски саобраћај, јер више у овом месту на траси пруге за велике брзине неће бити укрштања колосека и пута.
Нови железнички објекти у Бешкој у оквиру изградње пруге за велике брзине само су део од 62 објекта, колико ће их бити новоизграђено између Старе Пазове и Новог Сада.