Радови су данас почели санацијом деонице код стајалишта Косанчић Иван, на делу пруге од Куршумлије ка Мердару. Деоница код стајалишта Косанчић Иван дуга је око 3,2 километра, а извођачи радова најпре са ове пруге треба да очисте одроњени материјал и одводне канале, као и око 14 хиљада квадратних метара растиња.
Након тога, извођачи настављају са радовима на прузи код Прокупља, где је у дужини од око 1,6 километара потребно санирати насип уз пругу, као и четири метра дуг пропуст који је оштетила бујица.
Вредност радова износи око 34 милиона динара, а планирани завршетак посла је у августу ове године, мада се очекује да пруга што брже буде санирана, што је заједнички циљ и интерес „Инфраструктуре железнице Србије“ као инвеститора и извођача радова.
У оквиру реконструкције деонице Прокупље – Куршумлија – Мердаре, неопходно је урадити санацију трупа пруге у укупној дужини од око 270 метара и изградити неколико нових пропуста, како би пруга поново била оспособљена за редован железнички саобраћај.
Пруга од Прокупља до Куршумлије званично је затворена за саобраћај 24. јуна прошле године, након обилних киша и изливања реке Топлице и Конџељске реке, које су поплавиле и оштетиле пругу Дољевац – Мердаре, између Прокупља и Белољина, односно између Барлова и Куршумлије. Истога дана, вода је проузроковала и клизиште на делу пруге од Куршумлије ка Мердару и на више места изазвала покретање земљишта и затрпавање пруге наносима.
Због оштећења пруге, дневно нису саобраћала по два путничка воза између Прокупља и Куршумлије, који су били предвиђени редом вожње.