Радови на изградњи новог подвожњака почели су јула 2020. године, а изводила их је руска компанија РЖД Интернешнл, у оквиру реализације пројекта пруге за велике брзине.
Нови објекат изграђен је уместо путног прелаза, који се налазио стотинак метара даље од ове локације, а који је затворен за саобраћај због изградње пруге за велике брзине. Подсећамо да на траси брзе пруге неће бити укрштања колосека и пута.
Подвожњак у Бешкој који је ове недеље завршен, један је од 62 нова објекта који ће бити изграђени на траси брзе пруге између Старе Пазове и Новог Сада, као што су мостови, галерије, вијадуктиу, подвожњаци, надвожњаци, потходници и пропусти.
Током изградње подвожњака у Бешкој, друмски саобраћај се одвијао заобилазним путем.
Поред овог подвожњака, на будућој прузи за велике брзине у завршној фази су и радови на изградњи вијадукта преко Марадичке улице, на улазу у Бешку из правца Инђије. Испод вијадукта се већ несметано одвија друмски саобрћај, а на самом објекту преостало је да се само још заврши спој насипа и самог вијадукта.
Завршетком радова на ова два железничка објекта у Бешкој омогућен је безбедан друмски саобраћај, јер више у овом месту на траси пруге за велике брзине неће бити укрштања колосека и пута.