У Батајници нови колосеци, станица и перони

У железничкој станици Батајница, на градилишту пруге за велике брзине између Београда и Старе Пазове, кинеске компаније „China Railway International“ и „China Communications Construction Company“ свакодневно и интензивно раде, и у условима ванредног стања због заразне болести КОВИД 19 и свакодневне борбе да се спречи даље ширење корона вируса и сачувају људски животи. Железничка станица Батајница једно је од градилишта на којем се одвијају радови и током ванредног стања. У Батајници се гради станична зграда, перони и подходник.

Осим на отвореној прузи, пројектом су предвиђени и радови на колосецима у станицама, па ће тако у Батајници бити реконструисани и сви колосечни капацитети. Поред тога, између Батајнице и Београд Центра предвиђена је реконструкција два постојећа колосека, а између Батајнице и Старе Пазове изградња још два нова колосека. У железничкој станици Батајница ради се и контактна мрежа.

             

На више локација дуж железничке трасе од 34 и по километра првих априлских дана ради се на доњем строју и контактној мрежи, полагању и машинском регулисању колосека, затим на изградњи подвожњака, моста, подходника и пропуста, као и на изградњи и уређењу већег броја станица и стајалишта.

                

Између Београда и Старе Пазове, почетком априла у време ванредног стања због пандемије корона вируса, на дневном нивоу ради око 600 радника кинеских компанија „Чајна релвеј Интернешнл“ и „Чајна комуникејшн констракшн компани“ и домаћих подизвођача, уз ангажовање скоро 200 јединица механизације.

Приликом радова поштују се све мере безбедности и заштите здравља запослених за рад у условима ове заразне болести.

           

Модернизација пруге Београд Центар – Стара Пазова, дуге 34 и по километра, део је пројекта изградње пруге за велике брзине до 200 километара на сат, између Београда и Будимпеште. У току је изградња левог колосека брзе пруге.

Вредност уговора је 350,1 милиона долара, а финансирање је обезбеђено из кредита кинеске „Ексим банке“.

Извођач радова је кинески конзорцијум „China Railway International” и „China Communications Construction Company”, а рок за извођење радова је 36 месеци рачунајући од 5. јуна 2018. године.

             

Posted in Вести.