“Инфраструктура железнице Србије“ због великих бујица и воде која је око метар и по изнад колосека у месту Колари, ноћас око 22 сата обуставила је железнички саобраћај између Београда и Мале Крсне.
Бујица је у Коларима однела око 250 метара трупа пруге. Према првим проценама са лица места стручних служби „Инфраструктуре железнице Србије“, након повлачења воде са колосека биће потребно око пет дана да се пруга санира и поново успостави железнички саобраћај преко Мале Крсне.
„Инфраструктура железнице Србије“ ангажовала је сву расположиву механизацију и људство код Рипањ тунела, како би се на пругу што пре подигла електромоторна гарнитура путничког воза „Штадлер“, која је због великих падавина и бујичних вода са једном својом осовином исклизнула ноћас са колосека. Реч је о путничком возу који је саобраћао из Београда за Ниш, а седамдесетак путника из овог воза безбедно је другом гарнитуром превезено даље.
Између Рипањ тунела и Клења ноћас је због поплаве исклизнула и локомотива теретног воза, па ће механизација и људство „Инфраструктуре железнице Србије“ и ово вучно возило настојати да што пре подигну на пругу.
Железнички саобраћај је тренутно у прекиду и код Рипањ тунела.
Великим напорима радници „Инфраструктуре железнице Србије“ успели су да током ноћи обезбеде безбедно функционисање железничког саобраћаја на барској прузи, иако су између Барајева и Беле реке бујични наноси ноћас били изузетно јаки.
Радници свих 29 пружних деоница „Инфраструктуре железнице Србије“ дуж српских пруга су ноћас на терену, како би се створили услови за функционисање железничког саобраћаја, упркос великим бујицама и падавинама у већем делу Србије.