15. марта, након само три дана, успешно је санирано клизиште, настало на прузи Ниш – Мердаре, на излазу из места Барлово према Куршумлији и пруга је отворена за саобраћај. Услед деловања реке Топлице и њеног подривања трупа пруге, дошло је до настанка клизишта у дужини од око 15 метара и у висини од 8 метара, а на само 30 центиметара од чела дрвених прагова. Добром организацијом и брзим деловањем Сектора за грађевинске послове, предузете су неопходне мере, како би се из каменолома Баточина, допремило пет вагона, односно око 135 метара кубних крупног камена. Запослени у ЗОП – у пружне деонице Куршумлија су непун сат након истовара и засипања косине засека, успешно стабилизовали труп пруге.
С обзиром на проблем који ствара река Топлица, „Инфраструктура железнице Србије“ а.д. званично се обратила ЈВП „Србија воде“, да у оквиру своје надлежности предузму мере враћања реке Топлице у старо корито, чиме би спречили њено даље деловање на труп железничке пруге и предупредили последице које угрожавају безбедно одвијање саобраћаја.