Železnički saobraćaj u uslovima snežnih padavina nesmetano i redovno funkcioniše, na srpskim prugama dežura 900 zaposlenih i 22 specijalizovane interventne ekipe

-Železnički saobraćaj nesmetano se odvija u uslovima snežnih padavina i vremenskih neprilika u čitavoj zemlji. Centralni operativni štab „Infrastrukture železnice Srbije“ za rad u zimskim uslovima upravlja svim aktivnostima, a oko 900 zaposlenih u ovoj kompaniji angažovano je na čišćenju i održavanju železničke infrastrukture za rad u zimskim uslovima. Pored toga, spremno je da brzo i u najkraćem roku reaguje petnaest ekipa za hitne intervencije, pet ekipa sa mehanizacijom, kao i dve ekipe specijalizovane za održavanje kosina, koje su stacionirane u Užicu i Zaječaru, – rekao je Miroljub Jevtić, generalni direktor „Infrastrukture železnice Srbije“, povodom održavanja železničke infrastrukture i saobraćaja vozova, u uslovima snežnih padavina.

Izjavu gen. direktora o spremnosti „IŽS“ – a u vanrednim situacijama možete pogledati ovde

Čitajte dalje

Na putnom prelazu Majur, od kako su pre tri godine postavljeni polubranici, nije bilo ni jednog vanrednog događaja

Na putnom prelazu Majur, od kako su 28. marta 2016. godine postavljeni polubranici do danas, dakle za prethodne tri godine, nije zabeležen ni jedan vanredni događaj.

Pre nego što je putni prelaz Majur pre tri godine automatizovan i postavljeni polubranici, na ovom mestu dogodio se veći broj vanrednih događaja i teških nesreća, sa povređenim i poginulim licima.

Kad je reč o kvarovima, u 2018. godini, u periodu od sedam meseci (januar – mart i septembar – decembar) kada se nisu izvodili radovi na pruzi Šabac – Loznica i u stajalištu Majur, na putnom prelazu u Majuru dogodilo se ukupno 9 kvarova.

Od tih devet kvarova, samo u dva slučaju u pitanju je bila greška na uređaju putnog prelaza (neispravna sijalica, restartovan uređaj), a popravka je u oba slučaja trajala kraće od po jednog sata.

Čitajte dalje