Радови на изградњи тунела и вијадукта „Чортановци“, на траси пруге за велике брзине Стара Пазова – Нови Сад, сада иду добро и одвијају се брже од планираног.
Ово су закључили Мирољуб Јевтић, генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије“ и Мансурбек Султанов, први заменик директора огранка „РЖД Интернешнл“ у Србији, главног извођача радова, приликом обиласка градилишта у Чортановцима 10. маја 2018. године.
Тунел кроз Фрушку Гору, као грађевински најтежа деоница на прузи за велике брзине између Старе Пазове и Новог Сада, почео је да се гради 11. августа 2017. године, а вијадукт од 29. септембра лане. Рок за завршетак тунела са две цеви, обе дужине по 1,1 километар и вијадукта дугог 2,9 километара је 52 месеца.
Вредност посла је 350,2 милиона долара, а радови се финансирају из руског кредита за модернизацију српских железница. Извођач радова је руски „РЖД Интернешнл“, а већи број домаћих компанија ангажоване су као подизвођачи на овом пројекту