Ванредна ситуација!

Nothing Found

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Вести

Најновије активности Друштва

У Кикинди обележено 100 година железничког граничног прелаза Кикинда – Жомбољ, између Србије и Румуније

У Кикинди је 10. фебруара 2023. године обележено 100 година железничког граничног прелаза Кикинда – Жомбољ, између Србије и Румуније. У оквиру обележавања јубилеја, у железничкој станици Кикинда је након симболичног доласка путничког воза, организована изложбена поставка коју су обишли градоначелник Кикинде Никола Лукач и шеф мисије румунске амбасаде Анка Попа, као и делегација румунске […]

Од јутрос возови брзом пругом поново 200 км/сат, током ноћи замењени украдени делови контактне мреже

Од јутрос возови између Београда и Новог Сада  поново саобраћају брзином од 200 км/сат,  јер су дежурне екипе „Инфраструктуре железнице Србије“ током ноћи на деоници Нова Пазова – Стара Пазова замениле делове контактне мреже, који су јуче били украдени. На замени седам украдених чврстих тачака између Нове Пазове и Старе Пазове радиле су три дежурне […]

Генерални директор Небојша Шурлан и директор Заједнице европских железница и инфраструктурних компанија Alberto Mazzola разговарали о актуелним темама железничког саобраћаја у Европи и региону

Развој Трансевропске транспортне мреже (ТЕН-Т) и железничке инфраструктуре, Зелена агенда у саобраћајном сектору и борба против климатских промена, као и модернизација железнице у Србији и развој железничких веза у региону Западног Балкана, биле су само неке од тема о којима су данас, 08. фебруара 2023. године у Београду разговарали генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије“ Небојша […]

Нова крађа делова контактне мреже на брзој прузи између Нове Пазове и Старе Пазове, уводи се лагана вожња са 30 км/сат

Због нове крађе делова контактне мреже на делу брзе пруге између Нове Пазове и Старе Пазове, „Инфраструктура железница Србије“ поново је данас, 8. фебруара 2023. године, принуђена да на овој деоници уведе лагане вожње и смањи брзину путничких возова. Такође ће уместо 200 км/сат, на овом делу брзе пруге Београд – Нови Сад путнички возови […]

Радовима на згради железничке станице у Ћуприји започело уређење 27 станица широм Србије

„Инфраструктура железнице Србије“ покренула је пројекат уређења зграда железничких станица широм Србије, којим је предвиђено да се обнови 27 станица. Вредност ове инвестиције, која је омогућена из сопствених средстава, износи око 280 милиона динара.

Заједница европских железница одржала годишњу конференцију посвећену комуникацијама

Заједница европских железница и инфраструктурних компанија – CER, одржала је у децембру 2022. године он лајн конференцију, посвећену комуникацијама.У раду конференције учествовали су директори комуникација европских железница, а “Инфраструктуру железница Србије” представљао је Ненад Станисављевић, пи-ар менаџер и представници Медија центра. Фокус ове конференције био је на прегледу догађаја који су обележили 2022. годину, као […]

Министар Весић посетио Европску комисију у Бриселу: 600 милиона евра за изградњу брзе пруге Београд – Ниш, разговарано и о регионалним пругама

Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, Горан Весић, приликом званичне посете Европској комисији у Бриселу, 24. и 25. јануара 2023. године, разговарао је са комесаром за проширење и суседску политику ЕУ, Оливером Вархељијем  и комесарком за транспорт Адином-Јоаном Валеан и о сарадњи Србије и Уније у области транспорта.

На данашњи дан: пруга уског колосека Вардиште – Ужице, преко Мокре Горе и Шарганске осмице, свечано пуштена у саобраћај 25. јануара 1925. године

Од почетка изградње прве железничке пруге 1823. године у Енглеској прошло је тачно 200 година. Од тада развој железнице постаје незаустављиви процес при чему у наредним годинама и остале европске земље добијају своје прве пруге: Француска 1828, Немачка 1835, Аустрија 1837, Русија 1838, Италија 1839. године.