На удаљености од око три километра од Инђије, руска компанија РЖД Интернешнл и српски подизвођачи почетком априла и у условима ванредног стања граде нови друмско-пешачки надвожњак, као један од битнијих објеката у оквиру изградње деонице брзе пруге Стара Пазова – Нови Сад.
Надвожњак ће носити четири стуба висине тринаест метара, са 18 распонских носача, чија је монтажа ових дана у току. Око 40 одсто радова на овом објекту је већ завршено, а до јула 2020. године надвожњак треба да буде изграђен.
Монтажа нових и демонтажа старих шинских поља, изградња вијадукта и потходника, мостова и пропуста, затим израда насипа и заштитног зида од буке, као и градња подвожњака и надвожњака, само су неки од објеката и активности које руска компанија РЖД Интернешнл реализује првих априлских дана током ванредног стања у оквиру изградње отворене пруге за велике брзине између Старе Пазове и Новог Сада.
И у условима ванредног стања и пандемије корона вируса, у складу са препорукама државног врха, настављају се радови на изградњи пруге за велике брзине до 200 километара на сат између Старе Пазове и Новог Сада, као једном од највећих и најзначајнијих инфраструктуних пројеката у Србији.
Тако је свакодневно на већем броју градилишта дуж отворене пруге Стара Пазова – Нови Сад око 400 радника, а укључујући и ангажоване на изградњи тунела и вијадукта у Чортановцима, на траси брзе пруге дневно је било нешто више од 900 радника руске компаније РЖД Интернешнл и домаћих подизвођача.
Радници примењују потребну заштиту од корона вируса, а радови се одвијају уз примену мера предвиђених са циљем сузбијања заразне болести Ковид 19.
До сада је на изградњи пруге за велике брзине између Старе Пазове и Новог Сада завршена половина предвиђеног посла, а радови треба да буду завршени до краја 2021. године. Вредност радова износи 247,9 милиона долата и финансирају се из руског кредита за модернизацију српских железнице.