„Инфраструктура железнице Србије“ у понедељак, 25. новембра 2019. године, почеће реконструкцију пруге Кикинда – МСК Кикинда, у дужини од шест километара.
Ова пруга биће реконструисана први пут након више деценија.
„Инфраструктура железнице Србије“ пругу Кикинда – МСК Кикинда реконструисаће самостално, односно сопственим средствима, опремом и људством, а у оквиру трогодишњег програма обнове регионалних пруга у Србији који је започео 2018. године.
Планирано је да радови на реконструкцији шест километара ове пруге буду завршени у марту 2020. године, а укупна процењена вредност посла износи 3,36 милиона евра.
Радови обухватају замену старе колосечне решетке на дрвеним праговима, нестандардним шинама и колосечним прибором и застором од шљунка са новом колосечном решетком на бетонским праговима и застором од новог туцаника. Уградиће се шине и прагови придобијени са магистралних пруга, као и нови.
По завршетку радова, брзина возова са садашњих 10 км/сат биће подигнута на 50 км/сат, а осовинско оптерећење ће са садашњих 16 тона по осовини, бити подигнуто на 22,5 тона по осовини.
Реконструкција пруге Кикинда – МСК Кикинда значајно ће допринети повећању безбедности и ефикасности железничког саобраћаја, као и продуктивности рада МСК Кикинда. Наиме, овом деоницом за потребе МСК Кикинда месечно саобраћа око 550 до 600 теретних вагона, а њима се највише превози сирћетна киселина и метанол, па ће реконструисана пруга омогућити бржи и квалитетнији транспорт ове робе железницом.